På grunn av endringer i ekomloven, har vi nå et cookie-banner på nav.no, der vi ber om samtykke til bruk av informasjonskapsler og lignende teknologi. Det påvirker dessverre datakvaliteten i analyse- og innsiktsarbeidet vårt.
Kristin Øhlckers
Å snakke med fagnettverkene til Nav Kontaktsenter kan gi deg som jobber med å utvikle løsningene til Nav verdifull innsikt. Veilederne til kontaktsenteret er spesialiserte på sine fagområder og kan være gode kilder for innsikt som ikke kan leses ut av statistikk. Hvis de har kapasitet, vil de kunne dele sin spesifikke fagkompetanse.
Taj HultmarkBrukerinteraksjoner skal ikke utløse uforventede endringer på nettsiden.
Karina LudwigInnhold skal kunne vises og brukes i både stående og liggende retning.
Morten TollefsenSnart kommer en ny versjon av Aksel med flere stiloppgraderinger for våre komponenter. Da får vi blant annet darkmode-støtte, forbedret fargepalett, færre skygger og litt rundere hjørner.
Jørgen MaristuenIntrosiden er den første siden brukerne ser i en søknadsdialog. Målet med introsiden er å gi en kort oppsummering av produktet og søknadens detaljer.
Nav Kontaktsenter har gode statistikkmålinger basert på jevnlig måling av deres tjenester og service på sine kanaler. Du kan bruke denne statistikken i ditt innsiktsarbeid og produktvikling av tjenestene i Nav.
Taj HultmarkGjør det lett for brukere å stoppe eller dempe lyd som starter automatisk.
Sarah BrodwallUnngå hurtigtaster som består av ett tegn.
Morten TollefsenDet du kommer til med tastaturnavigering, må du kunne forlate med tastaturnavigering.
Morten TollefsenHer finner du en mal som designere kan bruke for å involvere flere fra teamet, og som gjør det lettere for observatører å vite sin rolle i innsiktsarbeid.
Peter HavgarKontaktsenteret får omtrent 60.000 henvendelser i meldingstjenestene «Skriv til oss» og «Beskjed til oss» hver måned. I vinter har Team nav.no og Nav kontaktsenter samarbeidet om en ny og forbedret flyt for de ulike henvendelsene.
Tuva SverdstadProdukstrategi er noe litt ullent. I denne artikkelen skriver vi litt om hvordan Team Datajegerne jobber med dette og viser hvordan strategien vår ser ut.
Louis DieffenthalerOppsummeringssiden er den siste siden brukerne ser før de sender inn en søknad. Målet til oppsummeringssiden er at søkeren kvalitetssikrer svarene sine.